Návod na hru

 

 

Obsah:
Základní obrazovka
Sekce
Menu
 
Sekce se dále dělí na podsekce:
2.1. Postava
2.2. Svět
2.3. Taverna
2.4. Tržiště
2.5. Práce
2.6. Turnajová aréna
2.7. Řád
2.8. Venkovské sídlo
2.9. Obchod
2.10. Zprávy
2.11. Síň slávy
2.12. Obchodník s rubíny
 
 
1. Základní obrazovka
 
Vlevo nahoře vidíme toto
 

 

 

 

Štít s portrétem Vašeho rytíře a číslem udávajícím Váš momentální level (úroveň), na obrázku je to lvl 100. Čím vyšší úroveň Váš rytíř má, tím více stříbra můžete získat z misí, stejně tak budete moci koupit, či jinak získat kvalitnější vybavení. Na druhou stranu protivníky v misích bude těžší porazit a ceny některých předmětů i vybavení se budou zvyšovat. Po kliknutí na tento štít se zobrazí profil Vašeho rytíře. Tímto profilem se budeme zabývat dále. Na tomto profilu uvidíte přehled Vašich atributů (síla, obratnost atd..), info o soubojích (výhry, prohry, remízy) a další užitečné informace o Vás. Více informací o jednotlivých věcech jsou v sekci 2.1 Postava.
 
Červená koule ukazuje spolu s číslem údajem aktuální množství zdraví, neboli HP (z angličtiny "health points" = body zdraví)
Po najetí na červenou kouli se zobrazí informace o aktuálním zdraví a množství maximálního možného zdraví na našem obrázku ve formátu 6388/6400, tzn. že rytíř na obrázku má právě 6388HP a může dosáhnout maximálně 6400HP. K tomu vidíme údaj o regeneraci za hodinu. Více informací na 2.1.1. Schopnosti - Fyzická odolnost.
 
Modrá kouke ukazuje spolu s číselným údajem aktuální množství zkušenostních bodů, neboli ZB.
Po najetí na modrou kouli se zobrazí údaj o aktuálním množství zkušenostních bodů a množství bodů potřebných pro dosažení dalšího levelu. Při dosažení nového levelu se Vám kompletně doplní HP a maximální hranice ZB se zvýší. Využijte tohoto doplnění života ve vhodnou chvíli, vždyť je to zadarmo!
 
 
Vpravo nahoře vidíme toto
 
 
 
První údaj ukazuje počet stříbrných, které máte u sebe. Druhý pak počet rubínu, které celkem vlastníte. Stříbro slouží k nákupu vybavení, předmětů, cestovních výloh a zvyšování vlastností postavy, naproti tomu za rubíny můžete cestovat bez čekání, nemusíte čekat ani po soubojích po zaplacení rubínu, získat více bodů na mise, nebo můžete zakoupit prémiové výhody ve venkovském sídle, či mnoho jiných věcí, které budou popsány dále v návodu.

 

 

 

Profil Vašeho rytíře
 
Na tento profil se můžete dostat také ze Síně slávy 2.11. po kliknutí na jméno Vašeho rytíře. Uvidíte zde přehled Vašich celkových atributů (síla, obratnost atd..), info o kořisti a soubojích a další důležité informace. Kromě toho zde můžete po najetí kurzorem do oblasti 1 (vyznačeno na obr.) změnit vzhled Vašeho Avatara. Na výběr je jich celkem 12. Můžete si i prohlédnout Vám doposud udělené medaile za úspěchy (tlačítko v oblasti 2). Příklad vyobrazení medailí je na dalším obrázku. A nakonec jedině zde si můžete změnit Vás popis! Po najetí kurzorem do rohu profilu (na obr. oblast 3) se objeví možnost "změnit popis v profilu". Zde lze uvést Vaše rekordy, názory, obrázky, popřípadě něco o sobě, aby spoluhráči viděli, s kým mají tu čest. Po změně nezapomeňte uložit!
 
 
Příklady úspěchů : každá medaile má několik úrovní a každá úroveň jiný vzhled...
 
 
Popis v profilu Vašeho Rytíře
Na popis profilu si hráči dávají různé rekordy a data spjatá s jejich hrou. Nejlepší výsledky z misí, ze soubojů, počítadla, podpisy apod. Hráč bez prémiového účtu má k dispozici úpravu textu (viz obr. 5 - A) a nemůže vkládat obrázky na profil. Po vytvoření popisu nezapomeňte uložit!
 
 
Hráč s prémiovým účtem (B) má možnosti formátování textu značně rozšířené, včetně podsvícení textu, ukládání obrázků, tabulek a pod. Místo je ovšem omezené.
 
 
Vkládání obrázku
Aktivujte změnu popisu profilu (obr.3, bod 3). Obrázek musíte mít umístěný na internetu v nějakém skladu obrázků (např."https://my.imageshack.us"). Poté cvakněte na tlačítko "image" (obr.6 - bod 1). Objeví se dialog (2), kam umístíte přímý, neboli "direct" link na Váš obrázek (3). V případě potřeby můžete nastavit změnu velikosti (4) a potvrďte OK (5)

 

 

 

Po načtení obrázku a dokončení popisu nezapomeňte popis uložit!!

 

 

2. Sekce
 
2.1. Postava
Podsekce : Schopnosti, Úspěchy, Síla karmy, Zóny zásahu, Truhla s kořistí, Poznámky
 
2.1.1. Schopnosti (tzv. staty)
 
 
Zde můžete za stříbrné zvýšit Vámi požadovanou schopnost. Všechny položky, kromě karmy lze zvýšit i vhodnou výbavou. 
 
Síla : 1 bod síly dává 0,25 bodů ke zranění. Pokud máte tedy sílu například 80, způsobované zranění bude 20-20 (min. 20 a max. 20). Na obrázku je u "Síly" základní hodnota +13. Těchto 13 bodů navíc způsobuje vybavení, které hráč právě používá.
 
Obratnost : 1 bod obratnosti dává 0,25 bodů k brnění. Při obratnosti např. 80, bude hodnota brnění 20 (80:4). Jeden bod brnění vykryje v boji 1 bod zranění. I když budete mít brnění vyšší, než bude hodnota úderu Vámi obdržená, stejně při zásahu obdržíte zranění hodnoty 1. Stejně tak pokud hodnota Vašeho úderu bude nižší, než soupeřovo brnění, při zásahu mu i tak způsobíte zranění v hodnotě 1 bodu.
 
Fyzická odolnost : s každým bodem se kapacita HP (dosažitelné maximum, nikoli Váš stávající život) zvýší o 25 bodů. 
Příklad : 200 bod Fyzické odolnosti = 5000HP s regenerací 70/hodinu bez aktivovaných karem, prémiových bonusů a bonusů z vybavení. Pokud je hodnota Vašeho HP pod 10bodů, nemůžete dělat mise, ani napadat další rytíře - můžete jen pracovat. Pokud Vám HP klesne pod 10 bodů během jakéhokoli souboje, pak prohráváte. Doplnění HP je možno (kromě klasické hodinové regenerace) následujícími způsoby:
1. Použití lahvičky, např. koupené u Alchymisty
2. Obdržení určitého množství HP z mise jako odměnu, většinou čím více obdržíte poškození, tím více obdržíte HP po uplynutí mise, ale není to pravidlem.
3. Při aktivaci zlé karmy "Skřek Smrtky" můžete ze všech soupeřů vysávat život. Vhodnější jsou slabší nepřátelé, aby se efektivita vysávání zvýšila.
4. Při přechodu na nový level postavy se doplní celé HP.
 
S rostoucí fyzickou odoností roste i hodinová regenerace zdraví (tzn. za každou hodinu se Vám obnoví určité množství zdraví). "Regenerace za hodinu" se dá zvýšit i 2 jinými způsoby:
1. Aktivací dobré karmy "Regenerace" (2.1.3. Síla karmy), která hodnotu regenerace zhruba o 50% zvýší na 24 hodin.
2. Aktivací "Nápoje regenerace" ve Venkovském sídle za 30 rubínů, což hodnotu regenerace zdvojnásobí.
Kombinací výše zmíněných metod dosáhnete maximální možné regenerace zdraví za hodinu!
 
Štěstí : Zvyšuje šanci na kritický úder, tento úder dokáže prorazit i brnění protivníka, takže může obdržet zranění o hodnotě Vašeho maximálního možného úderu bez ohledu na brnění!! Také dává větší počet zásahů v turnaji, je-li v turnaji remíza, vyhrává ten s vyšší hodnotou štěstí. Štěstí dále ovlivňuje počet získaných stříbrných.
 
Umění se zbraněmi : čím vyšší hodnota, tím lepší zbraně stejné třídy pro Váš level jsou nabízeny u obchodníka, ale ne v aukci! Při každém navýšení této schopnosti zvyšujete také vedlejší schopnost "Šance zásahu". Tato schopnost ovlivňuje, zda se při souboji do protivníka trefíte, nebo minete. Ve venkovském sídle je možnost zakoupení Bratří ve zbroji, kteří zvyšují šanci zásahu o 25%!!
 
Umění obrany : čím vyšší hodnota, tím lepší brnění stejné třídy pro Váš level jsou nabízena u obchodníka, ale ne v aukci! Při každém navýšení této schopnosti zvyšujete také vedlejší schopnost "Šance obrany". Tato schopnost ovlivňuje, zda se při souboji trefí protivník do Vás, nebo zda Vás jeho rána mine. Ve Venkovském sídle je možnost zakoupení "Sráží", kteří zvyšují šanci na obranu o 25%!!
 
Cenu schopností lze snížit 2 způsoby :
1. Ve Venkovském sídle si zakoupíte tréninkovou figurínu, která sníží ceny statů o 25%.
2. Být členem klanu, který vlastní největší hrad a má nastavené slevy na maximum, tj. 16%
Při kombinaci těchto dvou možností dosáhnete největší možné slevy 41%! Na našem obrázku jsou ceny statů právě s touto slevou! Bez této slevy by u statu např. "Umění obrany" = 400 byla cena pro 401 stat 120 000 stříbrných!!!
 
Vedle "statů" jsou položky:
Zdraví - vychází z hodnoty "Fyzické odolnosti"
Karma - získáváte ji za některé mise a práci.
Zranění - vychází z hodnoty "Síly"
Brnění - vychází z hodnoty "Obratnosti"
Šance zásahu - vychází z hodnoty "Umění se zbraněmi"
Šance obrany - vychází z hodnoty "Umění obrany"
 
Zvláštní řádek (na obr. ve žlutém kruhu) ukazuje hodnoty zleva do prava:
Rychlost : Ovlivňuje možnost dát jeden či více úderů navíc, přičemž zhruba 10 bodů rychlosti = 1 úder navíc.
 
Kritické poškození : udává míru kritického zásahu. Čím vyšší je, tím vyšší je šance na dosažení maximálního možného zranění, což je v našem případě 142 bodů a pozor! Protivníkovo brnění se při kritickém zásahu nepočítá!!
 
Rezistence proti poškození elementem (symbol štítu) a poškození elementem
(symbol meče) na oheň ,šok, mráz a jed. Rezistence udává, kolik % se odečte ze soupeřovi rány elementárním zraněním. Př. : soupeřova rána obsahuje zranění ledem 100 bodů, moje rezistence na led bude 20%, proto obdržím pouze 80 bodů poškození z tohoto elementu.
Poškození elementem naopak udává hodnotu zranění, kterou způsobujete Vy vašemu protivníkovi. Proti nepřítelově zranění elementem je hodnota Vašeho brnění k ničemu, stejně tak rezistence Vás neochrání před normálním zraněním!
 
 
A nakonec na této stránce můžeme vidět přehled našeho vybavení :
 
 
 

 

Kolem Avatara rytíře můžeme vidět vybavení, které jsme si zakoupili. Pole 1 je určenou pro artefakty a pole 2 pro pomocníky. Pole 3 pro dřevce na turnaj. Tyto dřevce nemají na výsledky misí a soubojů žádný vliv, fungují pouze v turnaji. V poli 4 vidíme záložky I, II, + , stáj a stan s pomocníky. 
Karta I je inventář, kde můžeme skladovat další vybavení, lahve na doplňování života, svitky atd.
Karta II je přístupná až od 5lvl a jde o rozšíření místa inventáře. Tato karta se rozšiřuje v závislosti na dosaženém levelu Vaší postavy. Z jedné karty lze přetáhnout věc do jiné.
Kartou "+" můžete za rubíny získat další kartu k rozšíření inventáře.
Stáj - zde máte ustájené koně a jiná zvířata, které vlastníte. Vždy lze použít jen jedno zvíře najednou. Nelze odebrat zvíře z výbavy, pokud mám jen jedno a zároveň jsem přihlášen v turnaji, u dřevce to ale možné je.
Stan s pomocníky - zde máte k dispozici pomocníky, které vlastníte. Nelze koupit 2 stejné pomocníky. Abyste mohli využívat bonusů pomocníka, musíte ho mít ve výbavě (2)!
 
Pole 5 ukazuje celkovou hodnotu věcí na všech kartách v inventáři (nezapočítává stříbro u sebe a vybavení, které právě nosíte!)
 
 
2.1.2. Úspěchy
Zde jsou uvedeny medaile, které jste doposud obdrželi za Vaše skutky. Mají více úrovní a podle toho i mění svůj vzhled. Můžete si zde nastavit 3 libovolné medaile, které se budou přednostně zobrazovat na Vašem profilu. Ostatní hráči uvidí tyto medaile jako první, ovšem mohou si prohlédnout i Vaše ostatní medaile po stisknutí tlačítka na profilu "Zobrazit všechny úspěchy". Totéž můžete udělat i Vy u ostatních hráčů. Příklady jsou na Obrázku 4. Můžete také u některých hráčů vidět zvláštní medaili za !koulování", což je výsledek jedné z Vánočních akcí od GF.
 
2.1.3. Síla karmy
Jsou 2 druhy karmy. Dobrá a Zlá. Je jen na Vás, s kterou budete chtít hrát. Můžete kdykoli přejít na tu druhou. Barva karmy se zobrazuje u Vašeho rytíře v Síni Slávy 2.11.
Za některé mise a určité druhy práce dostáváte body karmy. Tyto body se počítají do plusu, pokud jde o Dobrou a do mínusu, pokud jde o Zlou karmu. Mám li například 50 bodů Dobré karmy a udělám malou misi se Zlou karmou a obdržím jeden bod Zlé karmy, pak celkový počet je 49 Dobré karmy (50-1). Abych přešel na např. Zlou karmu, musím vypotřebovat nebo pokrýt všechny body Dobré karmy a naopak.
 
Pokud nasbírám dostatek bodů určité karmy, můžu je použít na určité "kouzlo" na 24 hodin.
 
Zlá karma :
Temná síla (stojí 50 bodů) : Vezmete soupeři 5 bodů síly a ty se přičtou Vám!
Záhuba (50 bodů) : Rezistence nepřítele se sníží o 10%!
Stín temnoty (75) : šance na zásah od protivníka snížena o 10%!
Útok kyselinou (150) : Vaše zbraň na začátku každého souboje způsobí 200% zranění, které může max. způsobit!
Skřek smrtky (150) : Ubírá ze života protivníků určité množství HP a to se přičte Vám!
Trnité brnění (200) : Způsobuje 15% zranění protivníkovi!
 
Dobrá karma :
Ochrana předků (50) : Dává 10% všech rezistencí navíc!
Svatá síla (50) : Dostanete 10 síly navíc!
Regenerace (75) : Schopnost hodinové regenerace se zvýší o 50%!
Andělská křídla (150) : Dává navíc 30 bodů na mise. Po dobu působení zvyšuje maximum bodů na mise na 270.
Mystický štít (200) : Ochranné brnění absorbuje zranění až do hodnoty Vaší fyzické odolnosti.
Mystická pevnost (225) : 24 hodin na Vás nikdo nezaútočí!

 

 

 
2.1.4. Zóny zásahu
K čemu jsou? Při souboji míříte na určitá místa na protivníkovi, na některé máte totiž větší šanci zásahu a na některých způsobíte větší zranění. Stejně tak určitá místa si snažíte chránit a zde si můžete tyto dvě věci nastavit.
 
Souboj se skládá z 5 kol. Vy 5x udeříte a 5x obdržíte ránu. (více kol může být, pakliže bojovníci mají vyšší rychlost)
Při úderu jsou možnosti : zásah, minul a odražený úder
Při obraně : obdržíte úder, protivník mine, nebo protivníkovi úder odrazíte.
 
 
Obrázek 9 nám ukazuje 9 útočných (žlutých) bodů a 5 (oranžových) obraných bodů.
 
Útočné body : 
1. Hlava : šance na zásah -10%, zranění +10%
2. Pravé rameno : šance na zásah -25%, zranění +25%
3. Levé rameno - bez efektu
4. Hruď : šance na zásah +25%, zranění -25%
5. Pravá paže : šance na zásah -10%, zranění + 10%
6. Levá paže : šance na zásah +10%, zranění -10%
7. Střed : šance na zásah +10%, zranění -10%
8. Pravá noha : šance na zásah -10%, zranění +10%
9. Levá noha : bez efektu
 
Obranné body :
1. Blokuje pravé rameno a pravou paži
2. Blokuje levé rameno a levou paži
3. Blokuje hlavu a hruď
4. Blokuje pravou paži, pravou nohu, hruď, střed
5. Blokuje levou paži, levou nohu, hruď, střed
 
A jak nastavit nejlépe? Rozhodně neútočte na paže a střed a hruď! Protivník bude mít největší šanci úder vykrýt! Na obranných bodech není co pokazit, ale nedávejte všechny body na stejná místa. Vybírejte a nastavujte podle soupeře! Když je soupeř silnější, dávejte přednost větší šanci na zásah. Pokud bude slabší, můžete si dovolit nastavovat na body s vyšším zraněním. Neexistuje ideální nastavení! Rozhodnutí je jen a jen na Vás a na každého protivníka může být vhodné nastavení jiné!!!

 

 

 

2.1.5. Truhla s kořistí
Zde se objeví věci, které dostanete ze skupinových, či klasických misí, popřípadě z "Výzvy". Tyto věci musíte z truhly do 7 dnů vyzvednout a umístit do svého inventáře. Lokace, kde předmět získáte nemá vliv na truhlu, tzn. že ve městě "Asgal" získám předmět a vyzvednu si ho klidně až za 5 dní v Tarantu, jelikož jsem neměl místo v inventáři. Truhlu jakoby táhnete sebou. Pokud se v ní něco objeví, ukáže se Vám počet věcí u tlačítka postavy, jako na obrázku 10. 
 
 
 
2.1.6. Poznámky
Tato složka je přístupná pouze uživatelům s prémiovým účtem! Zde si můžete zapisovat Vaše poznámky, ukládat připravené, či rozpracované texty, zálohovat zde popis apod. Hesla a podobné informace do těchto poznámek nepatří!!!
 
 
2.2. Svět
Má 5 podsekcí - Novinky, Mise, Cestovní mapa, Mapa světa, Dědictví
 
2.2.1. Novinky
Zde najdeš nejnovější informace o akcích a soutěžích, kterých se můžeš zúčastnit. Stejně tak se tu nachází zprávy o důležitých událostech na servru a aktuality přímo o tobě! Sleduj tuto sekci a účastni se soutěží, kde můžeš vyhrát zajímavé ceny, ať už v podobě rubínů, vybavení, či jiných zajímavých cen.
 
2.2.2. Mise
V každé lokaci je několik míst, kde se dají dělat mise. Mise budou nejspíš Vaším hlavním zdrojem příjmů. Na výběr máte vždy 3 druhy misí: malá za 20 Misijních Bodů, střední za 40MB a velkou za 60MB. Obnovuje se 5MB za hodinu, pro hráče s prémiovým účtem pak 10MB za hodinu. K tomu musíte vybrat, zda chcete misi zlou, nebo dobrou, od čehož se odvíjí občasná odměna bodů té určité karmy, přičemž 20MB = 1 bod karmy. Za rubíny lze koupit mise v případě, že jste již vyčerpali Vaše MB. Může se Vám stát, že za misi obdržíte bonus ve formě vodítka, lahvičky nebo předmětu. Ať už bude předmět jakýkoli, dá se vždy prodat nebo jinak využít a navíc předmět můžete získat i při prohře!
 
V misích porážíte celkem 49 typů nepřátel. Odměnu za misi dostanete i když boj skončí remízou, menší obnos pak obdržíte i při prohře s nepřítelem. Body karmy nedostanete pokaždé, zkušenostní body také jen někdy, záleží na obtížnosti protivníka. Na obrázcích 11 až 23 si můžete tyto protivníky prohlédnout.

 

 

 

2.2.3. Cestovní mapa
Skrze tuto mapu můžeme cestovat po světě Battleknightu. Ukazuje nám možnosti cestování. Ze začátku zde máme pouze město Tarant, ovšem od dosažení levelu 4 se zobrazí další místa. Ne každý level nám otevře nové město! Tuto mapu nezobrazíme, jsme li na cestě zpět z mise, v práci, nebo čekáme po souboji atd. Modrý praporek značí místo, kde se právě nacházíte.
 
Cestování půjde rychleji, máme li ve výbavě koně, či jiné zvíře. Za cestování lodí (z přístavu do přístavu) se navíc platí stříbrné. Délky trasy cest nejsou zatím synchronizované, dá se ušetřit určitý čas, pokud znáte přesně časy cest! Pomocí rubínů (5) lze cestovat bez stříbrných okamžitě, ovšem lodí je nutno cestovat zvlášť! Cesta může být přerušena v prvních 5 minutách zdarma, poté už jen za rubíny.
 
2.2.4. Mapa světa
Na této mapě můžeme najít detailnější informace o jednotlivých místech. Zobrazování míst a aktuální pozice jsou totožné s cestovní mapou.
Po najetí na určité místo se o něm zobrazí detailnější údaje (datum poslední návštěvy, možnosti práce podle karmy, popřípadě bez karmy, obecnou výši odměny za tuto práci, info o aukcích, nabídkách obchodníků a nakonec obecnou cenu za bankovní služby), pokud jste ho již navštívili, nebo se v něm nacházíte. Pokud jste místo ještě nenavštívili, údaje neuvidíte. K tomu se Vám u každé lokace zobrazí nabídka "cestovat do této lokality", pokud je to možné. Pokud tuto nabídku využijete, ocitnete se na 2.2.3. Cestovní mapě, kde zvolíte způsob cesty, pokud je k dispozici.
V každém městě je jiná nabídka zboží. Někde kvalitnější, někde levnější. Zde je drobný přehled. 
Legenda: Název města, počet lokací v něm, obchodník s nejlepšími předměty (také bohužel nejdražšími), dostupné druhy práce, poplatek za pokladnici, počet aukcí.
 
 
Nejlepší město pro dělání misí je Talfour, to se objeví při levelu 35!
 
2.2.5. Dědictví
Zde se nachází kniha Oboletu, kde naleznete hezký příběh, bohužel v ní chybí 35 listů. Tyto listy můžete jednotlivě nalézat po splnění některých vodítek (obrázek 25), které si zakoupíte u obchodníka s artefakty. Listy se po nalezení automaticky vloží do knihy.

 

 

 

 

 

2.3. Taverna
 
Obsahuje 2 další podsekce
 
 
2.3.1. Skupinová mise
Zde si můžete založit vlastní skupinovou misi, nebo se do "už založené" přihlásit (pole 1), ovšem pouze pokud jste již dosáhli úrovně 9! Pokud nevidíte na výběr žádnou skupinovou misi, tak buďto není žádná ve Vašem levelovém rozsahu založena, nebo je plná. Na "skupinku" potřebujete zvláštních 120 bodů určených pouze pro skupinovou misi. Obnovovací frekvence těchto bodů je 5 bodů za hodinu. Tyto body nelze doplnit ani pomocí rubínů. Tím je zajištěno, že můžete udělat denně max. 1 skupinovou misi bez ohledu na její úspěch, či neúspěch. Po skončení této mise je čekací doba 30 minut. 
 
 
 
Založení vlastní skupinové mise :
Zvolte si jméno pro Vaší skupinu, nebo místo názvu dejte informaci pro přicházející hráče (např. stále hlídám, plno a jedem, dávám lehkou).
Zvolte levelový rozsah pro Vaší skupinu (nedoporučujeme měnit)
Zvolte maximální počet členů (nedoporučujeme měnit)
Pokud chcete, můžete nastavit dokonce automatický začátek mise s určenou obtížností, nemusíte tak skupinu hlídat a sama se spustí v nastaveném počtu členů.
Můžete také požadovat žádosti jednotlivých adeptů a rozhodnout se předem o jejich přijetí v případě, že jsou pro Vás dostatečně silní, aby mise dopadla úspěšně! Neberte si do skupiny členy bez vybavení, snižujete si šanci na úspěch! Berete do skupiny Vaše nepřátele? Počítejte s napadením jejich spoluhráčů po úspěšném skončení mise!
Važte dobře obtížnost mise. Čím více "skupinovek" prohrajete, tím méně se k Vám budou chtít hráči přihlašovat!
A nakonec je zde možnost "klanové mise" (pole 2), tzn. přihlásit se mohou jen členové Vašeho klanu, stejně tak jsou jediní, kdo tuto skupinu vidí! Když nezaškrtnete "klanovou", ale přesto se k Vám přihlásí pouze členové Vašeho klanu, je mise jako klanová brána (ale je viditelná pro všechny v dosahu levelů) a řídí se jejími pravidly -tj. po dokončení klanové skupinové mise nečekáte 30 minut, ale musíte hodit kostkou (obr27 pole 2), aby se rozhodlo, kdo vyhrál předmět! Při "házení lze nastavit i bonus k hodu (pole 1), pokud tyto bonusy nepoužíváte, nahromadí se. Dokud nehodíte, nemůžete Vy ani nikdo jiný z této skupiny dělat nic krom čekání, nelze dělat mise ani souboje! Klany často udělují pokuty za neházení kostkou, jelikož se tím brzdí hra ostatních členů!
Nikdy nedělejte skupinovou misi ve dvou lidech! Nejen že prohrajete, ale navíc ztratíte pravděpodobně celé HP, nepřátelé z těchto misí jsou opravu silní.

 

 

 

Ve zprávě - výpisu skončené skupinové mise poté vidíte, kdo se s Vámi mise účastnil a jak silný byl protivník.

 

 

2.3.2. Žoldáci
Zde se můžete po dosažení 6. lvl přihlásit do služby jako žoldák a nastavit požadující odměnu za Vaše služby. Stejně tak se lze ze služby odhlásit. Když válčí klany proti sobě v klanových válkách, můžou za stříbrné najmout i hráče z ostatních klanů, kteří jim pomohou útočit na protivníky. Po skončení války můžete obdržet zranění, a to i větší, než bude udávat zápis! Pokud Vás najme Váš klan, nedostanete žold! Pokud Vás najme jiný klan, je odměna vyplacena okamžitě bez ohledu na budoucí výsledek války. Pokud jste najat zdarma Vaším klanem a poté jste vyloučen, jste tím vyloučen i z války a můžete být znovu najat, ovšem už jen za stříbrné, tedy pokud Vás někdo do nějakého řádu opět nepřijme.
I když je útočeno na Váš klan, můžete být najat jako žoldák Vaším protivníkem! Předejít tomu můžete, pokud se odhlásíte včas ze služby žoldáka, aby jste byl k dispozici pouze Vašemu klanu! Toto se týká všech hodností v klanu včetně nejvyšší!
 
 
2.4. Tržiště
Na tomto místě jsou různí obchodníci. Změna zboží u všech probíhá půl hodiny po půlnoci (krom aukce a kováře), násilně ji lze docílit za 1 rubín a to opakovaně, 1 změna platí pro všechny obchodníky a jejich karty najednou, ať už je učiněna kdekoliv. Nabídka věcí je ovlivněná levelem, uměním se zbraněmi a uměním v obraně. Zatímco level ovlivňuje druh zboží (vzhled, název, brnění, fyzické poškození), poslední dva atributy ovlivňují jejich vlastnosti (větší rezistence, zranění elementem, více atributů atd.)! Pokud koupíte věc, či ji vyhrajete v aukci, dá se vždy prodat za polovinu ceny stříbrných, kterou jste zaplatili za její nákup, cena rubínů se v tomto případě nepočítá. Např. při koupi žluté lahvičky za 10 rubínů je její prodejní cena 1 stříbrný a meč s cenou 1000 stříbrných a 10 rubínů prodáte jen za 5000 stříbrných.
 
 
2.4.1. Obchodník se zbraněmi
zde koupíte jen zbraně včetně turnajových dřevců. U levelu 100 až 110 nejsou dřevce u obchodníka k dispozici, ale vzácněji se dají obdržet jako bonus misích.

 

 

 

 

  

Tuto "Sekyru" koupit nelze, je ukrytá na postavě na začátku hry pod první zbraní.

 

Dřevce na turnaj nikdy nekoupíte v aukcích, ale můžete ho vyhrát ve výzvě....

 

 

2.4.2. Obchodník s brněním
 
zde zakoupíte brnění, helmy, kalhoty a štíty
 
 
 
 
 
Toto "Víko od sudu" též nejde koupit, je v základním vybavení na počátku.
 
2.4.3. Obchodník s runami
Pokud máte předmět s jedním či více volnými sloty (převážně zbraň, brnění, artefakt a někdy štít), pak do něj můžete vložit runu (pomocí Kováře 2.4.4.), pokud jí vlastníte a zlepšit tak vlastnosti předmětu. Od určitého levelu se v nabídce objeví lepší runy (např. všechny rezistence 2% --> 4%), ovšem pouze u několika run. Na obrázku jsou uvedeny maximální ceny, ale jsou i místa, kde jsou runy levnější! Zatímco např. v Tarantu, či Asgalu jsou ceny jako na obrázku, ve městě Sedwich jsou ceny nižší o 10% (namísto 250AG jsou zlevněny na 225AG, z 500AG na 450AG, z 1000AG na 900AG, atd.)

 

 

 

 

2.4.4. Kovář
slouží k "orunování" předmětu zdarma. Pokud má předmět volný slot pro runu, lze ji zde nechat vkovat do předmětu po umístění předmětu a runy do příslušných polí a potvrzením tlačítkem "kovat". Poté má předmět své vlastnosti + vlastnosti runy. Po umístění nelze runu opětovně vyjmout.
 
 
2.4.4.5. Obchodník s artefakty
Zde můžete nakupovat krom prstenů a amuletů také vodítka, která jsou přístupná až od levelu 12!
 
 
 
Vodítka:
Pokud si zakoupíte vodítko, navede Vás na jedno z míst světa. V některé z jeho lokací se vodítko aktivuje a Vy spolu s odměnou z mise dostanete i odměnu za vodítko. Že jste vodítko splnili se Vám zobrazí až po dokončení správné mise. Poté vodítko změní vzhled na použité (pole 2). Čím lepší vodítko dokončíte, tím vyšší je většinou Vaše odměna, ale není tomu tak vždy, i za nejvzácnější vodítko můžete dostat takřka bezcennou věc a i za ta nejobyčejnější pak bohatou odměnu. Stránka do knihy (Obr.25), stříbro (nezapočítává se do kořisti), lahvičky (včetně žlutých), věci s vysokou prodejní hodnotou, další vodítko, některý z pomocníků, jezdeckých zvířat, či cokoli z venkovského sídla na 5 - 15 dnů - nelze prodat (pole 1), to vše můžete za vodítka dostat! Zvířata a pomocníky zpravidla jen za unikátní vodítko. Bonusy z venkovského sídla můžete aktivovat přetažením na Vaší postavu, nebo si je schovat do inventáře na později.
 
Za 3 aktivovaná běžná vodítka dostanete jedno časté, za tři aktivované časté pak jedno ojedinělé, za 3 ojedinělé obdržíte jedno vzácné a za 2 aktivované vzácné obdržíte jedno unikátní!

 

 

 

Pokud zakoupíte vodítka u obchodníka s artefakty, za pomocí obměny zboží se Vám může (a nemusí) podařit vygenerovat k prodeji nejčastěji jedno ojedinělé vodítko! Ceny vodítek jsou vždy dané, běžné koupíte za stříbro, časté za 5 rubínů, ojedinělé za 10. Ostatní koupit nelze.
 
Zvláštnosti ve výbavě
U některých hráčů můžete vidět části zbroje, které nejdou koupit. Jsou to věci z ostrova Fehan, který se jednou ročně otevírá, tyto předměty pak odstáváte často v misích jako bonus.
 

 

 

2.4.6. Alchymista
Alchymista Vám prodá lahvičky pro doplnění Vašich HP, po použití jedné lahvičky můžete další použít až za 30 minut, což se ovšem netýká žluté lahvičky, tu můžete použít kdykoli v jakémkoli množství. Čím vyšší level máte, tím lepší lahvičky můžete mít k dispozici.
 
 
Lahvičky z obr. 41 zleva doprava
1. Doplní 50HP, stojí 100 stříbrných
2. Doplní 100HP, stojí 200 stříbrných
3. Doplní 200HP, stojí 400 stříbrných
4. Doplní 300HP, stojí 600 stříbrných
5. Doplní 400HP, stojí 800 stříbrných
6. Doplní 500HP, stojí 1000 stříbrných
7. Doplní 100% HP, stojí 10 rubínů
 
2.4.7. Dražitel
Aukce je k dispozici jen v některých městech (Obr.24). Pokud věc chcete, můžete na ni přihodit požadovanou sumu a doufat, že Vás nikdo nepřehodí. Pokud se tak stane, můžete opětovně přihazovat vyšší a vyšší sumu. Aukce končí v 11:00 a ve 23:00. Po konci aukce se předmět objeví ve Vaší truhle s kořistí, samozřejmě za předpokladu, že Vás nikdo nepřehodil. Na předmět lze přihodit i vyšší sumu, než je požadováno. Přihození nelze vzít zpět. Pokud nechcete riskovat, nebo čekat, můžete si věc koupit za pevně danou cenu, většinou dvojnásobnou, než je cena k přihození, a to i přesto, že na ní již někdo přihodil. Často budete k okamžité koupi potřebovat i rubíny, po nákupu věci se ihned objeví ve Vaší truhle s kořistí. I když budete v jiném městě, než v tom, kde jste přihodili na aukci, tak pokud vyhrajete, věc se automaticky objeví ve Vaší truhle, nemusíte se pro ní vracet! Lze přihodit na více věcí najednou.
 
2.4.8. Pokladnice
Zde můžete uložit své stříbro, ovšem za poplatek a jen určité množství z toho, co máte právě u sebe. Po uložení stříbra můžete další uložit až za 6 hodin! Určitě se to vyplatí víc, než nakupovat do zásoby věci, které pak prodáte za polovinu ceny.
1. Lze vybrat Vámi požadovanou částku, nemusíte vybrat vše najednou
2. Peníze lze vybrat kdekoli, nezáleží na tom, kde jste je uložili! 
 
V každém městě se mohou poplatky lišit, detailní přehled na obrázku 24.

 

 

 

2.5. Práce
Když např. doděláte mise, nemusí Váš rytíř jen nečinně stát, můžete ho poslat do práce. V každém městě je nabídka i odměna za práci trošku jiná (viz obr24), někde je k dispozici jen určitý druh práce, někde není vůbec. Pokud se snažíte hrát se zlou karmou, pak nastavujte práci s tmavou karmou, pokud za dobrou, tak naopak. Pokud Vám na karmě až tolik nesejde, můžete přijmout práci bez karmy, ale za to s vyšším výdělkem. Pokud byste chtěli na práci vydělat co nejvíce karmy, dělejte ji po jednotlivých hodinách, jelikož např. za 12 hodin nedostanete 12 bodů karmy, ale za 1 hodinu dostanete vždy 1 bod karmy! Peníze za práci se nezapočítávají do kořisti.
 
 
2.6. Turnajová aréna
 
2.6.1. Duel - 2.6.2. Výzva - 2.6.3. Turnaj
 
2.6.1. Duel
Zde si můžete najít sami soupeře, nebo volbu přenechat na systému. Lze napadat taktéž přes
Síň slávy 2.11.
Když už někoho napadnete, v reportech budete mít zápis. Zde jsou příklady několika možných úderů a situací. Souboj je smyšlený.
 
Rozbor souboje :
Příklad: útočník (A), obránce (B)
 
A vyhrává
A získává 257144 stříbra
A obdržuje 3 ZB
B obdržuje -1 ZB
Zranění - útočník: 3545
Zranění - obránce: 3709
 
a) A je podporován svými bratry ve zbroji. 2.8. Venkovské sídlo
b) B je podporován svými strážemi. 2.8. Venkovské sídlo
c) A Zásah kyselinou způsobuje 120 bodů zranění. 2.1.3. Síla karmy
d) B Zásah kyselinou způsobuje 1500 bodů zranění. 2.1.3. Síla karmy
 
1 B Úder způsobuje 1 b. fyzického a 3 b. elementárního zranění. 2.1.1. Schopnosti
1 A Kritický zásah! Úder způsobuje 164 b. fyzického a 42 b. elementárního zranění. 2.1.1. Schopnosti
1 A Černý válečný medvěd útočí a způsobuje 32 b. zranění. 2.9. Obchod - jezdecká zvířata
2 B Úder je zblokován. 2.1.4. Zóny zásahu
2 A Vedle! 2.1.1. Schopnosti - Umění obrany
3 B .......
3 A ......
4 B ......
4 A ......
5 B ...........
5 A ........
1 B (druhé kolo souboje)
1 A
2 B
2 A
3 B
3 A
4 B
4 A
4 A
5 B se vzdává pro svá nesčetná zranění 2.1.1. Schopnosti - Fyzická odolnost
 
Útočník A vyhrál nad obráncem B, a to 257144 stříbrných, to znamená, že obránce B měl u sebe zhruba 2 500 000, jelikož je možné získat od soupeře od 5% do 15% kořisti. Ačkoli obránce B způsobil větší zranění, souboj prohrál, jelikož mu došlo při souboji HP, když byl na řad s úderem. Obránce A získal 3ZB, jelikož útočil na o několik levelů vyššího soupeře, obránce B získal -1ZB, jelikož útočník byl nižší level a za strany obránce se jedná o prohru, kdyby obránce vyhrál, obdržel by -3ZB a útočník (+)1ZB.
 
Souboj se skládá z dvou kol, v každém kole má útočník i obránce 5 úderů.
Souboj začal. 
a) útočník má ve venkovském sídle aktivovaný bonus "bratři ve zbroji"
b) obránce má ve venkovském sídle aktivovaný bonus "stráže"
c) + d) oba hráči mají zapnutou karmu !útok kyselinou
 
1B - první ránu dává obránce, běžný úder...
1A - útočník dává kritický zásah
1A - medvěd útočníka způsobuje bonusové poranění
2B -obránce se trefil do místa, kde má útočník nastavený obranný bod.
2A - útočník minul díky obráncově šanci na obranu
......
4A - čtvrtý úder útočník opakoval dvakrát, jelikož jeho rychlost je vyšší než 10.
5B v druhém kole se obránce před svým pátým úderem vzdal pro početní zranění, pátý útočníkův úder již není potřeba - zvítězil.
 
2.6.2 Výzva
Po dosažení určitého levelu je zde možnost přijmout výzvu - zaútočit na pevně daného protivníka se stálými vlastnostmi. Za jeho poražení obdržíte nový titul a odměnu jako bonus. Pokud ho neporazíte, můžete to za 12 hodin zkusit znovu. Peníze získané z výzvy se nezapočítávají do kořisti!
Výzvu nelze podstoupit ve všech městech (např. ne v Talfouru)! Pro výzvy 110 a vyšší je pouze několik málo lokací, kde lze výzvu podstoupit! Např. na levelu 110 necestujte do Asgalu, ale zkuste třeba Endalain!
 
Čekací doba po tomto duelu je 15 minut a čekací dobu lze zrušit za 1 rubín. Jména protivníků mohou být v každém městě odlišná!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.6.3. Turnaj
Po dosažení levelu 8 se můžete přihlásit za poplatek do turnaje a soupeřit s Rytíři většinou na Vaší úrovni. Slovo "Většinou" je zde záměrně, jelikož pokud trvá několik měsíců zaplnění minimální kapacity, pak rytíř "A", který se přihlásí na 20lvl do turnaje a pak 4 měsíce čeká, může za tuto dobu nabrat libovolný počet levelů a po spuštění turnaje může stát proti o dost menším a slabším levelům. V extrémních případech lze zahlédnout i 2x větší level v určité kategorii, než pro které je kolo turnaje určeno. Každý den probíhá jedno kolo turnaje. Každý den vyhraje jen polovina ze skupiny. Poslední den vyhraje jen jeden a ten obdrží odměnu formou stříbra a rubínů. Turnaj se spustí sám až po naplnění kapacity. K turnaji je potřeba kůň. Můžete (ale nemusíte) mít i dřevec, je to jediná zbraň, která se v turnaji počítá! Brnění, helma, kalhoty, amulety apod. se do souboje v turnaji počítají také!
 
Po přihlášení do turnaje a zaplacení příspěvku můžete vidět např. toto:
 
 
"Rytíř na čekajícím seznamu :2" -to znamená, že k turnaji jsou připraveni teprve 2 hráči.
"Rytíři v příštím turnaji : 0" - pokud někdo zbyde, bude zařazen do dalšího možného turnaje, zde není nikdo navíc.
"Tvá čekací pozice: 1" - byl jsem první, kdo se do turnaje přihlásil.
"Registrační náklady: 0AG" - již jsem zaplatil
 
 
2.7. Řád
Zde můžeš hledat řád, do kterého chceš patřit (pokud si dosáhl levelu 3), stejně tak můžeš svůj budoucí klan najít přes Síň slávy 2.11. Nebo se můžeš pokusit založit vlastní řád za poplatek 1000 stříbrných, pokud si myslíš, že máš na to být "velitel"! Členství v tom správném řádu Vám může zpříjemnit hru a urychlit vývoj Vašeho rytíře díky radám zkušenějších spolubojovníků a popřípadě i díky slevám v hradě klanu, pokud je jimi hrad vybaven. Stejně tak Vám ale hru může znepříjemnit, slabé klany jsou často napadány, jelikož nemají možnost odplaty. Proto vybírejte moudře a než založíte vlastní klan, získejte zkušenosti nejprve odjinud!
 
Po vyhledání cílového klanu je na jeho nástěnce tlačítko "Ucházet se" (pole 1)

 

 

 

Po stisknutí toho tlačítka můžete vyplnit přihlášku, kde uvedete např. důvody, proč chcete vstoupit právě do tohoto řádu a třeba něco o sobě, tuto pozvánku si může velení klanu zobrazit a pravděpodobně to i udělá! (pole 2)

 

 

Jakmile přihlášku odešlete, vedení klanu ihned uvidí, že se někdo hlásí do jejich řádu přes upozornění na položce "Řád" v podobě číslice (udává počet hlásících se hráčů ke klanu)

 

 

 

Pokud již do řádu patříš, menu je rozšířeno. My si zde ale ukážeme nejrozšířenější možnou verzi tohoto menu, a to z pohledu "velitele" klanu, jehož je zároveň členem..
 
2.7.1. Přehled 
Jsou zde 3 karty (Obr. 61- pole 1), které Vás mohou přesměrovat na sekci Členové 2.7.3. a sekci Hledat 2.7.4. Můžete zde vidět Erb řádu, základní informace, jako název, iniciály, počet členů, datum založení, podobně jako na obr. 57, stav pokladny, popřípadě domovskou stránku řádu a celou klanovou nástěnku. Můžete zde darovat do klanové kasy rubíny, nebo stříbro, stejně jako opustit řád. Správci a členové s právy na změny mají možnost po najetí na nástěnku měnit její obsah, pro vkládání obrázků a textů platí ta samá pravidla jako pro vkládání obsahu na popis profilu rytíře popsaném na počátku tohoto návodu.
 
2.7.2. Správa Hodností
Tady se upravují hodnosti. U první hodnosti (velitel), můžete změnit pouze název, jinak je pozice neměnná. U ostatních hodností záleží na veliteli, komu co povolí, jak hodnosti pojmenuje, v jakém budou pořadí (pole1), jestli budou mít administrátorská práva (pole3) k žádostem o přijetí, profilu řádu, ke správě uživatelů, ke změně klanového fóra atd... Můžete zde samozřejmě vytvářet i velký počet nových hodností (pole2), ovšem při obřím počtu hodností začne docházet k chybám se seřazením.
 
 
2.7.3. Členové
 
 
Je tu přehled o všech hráčích v klanu, jejich jménech, hodnostech (dá se zde měnit), příspěvky do klanové pokladny, poslední aktivita, level hráče a nakonec možnost pro velení klanu vyhodit hráče.
 
2.7.4. Hledat
Pomocí tohoto si můžete najít klan, pokud ještě v žádném nejste, ovšem lépe se hledá přes Síň slávy 2.11.
 
2.7.5. Skrýš
Skrýš je bezpečným místem pro Váš řád, pokud nevlastní hrad. Dobře ukrytá a těžko dosažitelná, takže nemůže být napadena. Stejně tak je tu uveden počet možných vylepšení hradu. Čím je vyšší vylepšení, tím více rytířů se raději k řádu přidá. Vidíte zde také stav pokladny, náklady na další úroveň a další informace.
 
2.7.6. Války
Zde se nastavují klanové války mezi dvěma klany. Hráče z vlastního klanu můžete najmout zdarma, hráče odjinud (klidně i z klanu, proti kterému válčíte) za stříbrné podle toho, kolik si dotyčný hráč nastavil jako žold, pokud se přihlásil do služby pomocí sekce Žoldáci 2.3.2. 
 
Dále se tomuto tématu nebudeme věnovat, jelikož neexistuje funkční způsob a vysvětlení chodu válek. Jeden rytíř dokáže zvítězit, i když je Vás proti němu přes 250 a můžete bojovat jak chcete, on nemusí... vyhraje. Až bude k dispozici funkční systém, bude zde popsán.
 
2.7.7. Rozšíření hradu
Hrad může být Vaše sídlo a pokud ho zabavíte v bitvě, můžete ho také vylepšovat. Jsou 4 druhy hradů : malý, střední, velký a největší. V každém je možno nastavit určitý počet vylepšení! Každý stupeň kteréhokoli vylepšení stojí na údržbě 1000 stříbrných. Na obrázku 62 (velký hrad s 13° vylepšení, střední hrad má 11 stupňů atd..) je přehled stavu rubínů v pokladnici, stupňů na vylepšení hradu, a cena údržby hradu denně. 
Cena údržby je založena na členech Řádu a jejich úrovních. Čím máte víc členů Řádu a oni větší úroveň, tím dražší je denní údržba. Pokud si nemůžete dovolit zaplatit údržbu, všechny bonusy hradu se vypnou. Na obrázku má klan zapnutých 13 stupňů vylepšení na slevy atributů členů klanu. Už to klan stojí 13000 denně. (Pokud má ale hráč aktivovanou figurínu, atributy jsou levnější o 51%) K tomu je ovšem nutno přičíst také členy řádu, kteří svou existencí v řádu poplatek za denní údržbu zvyšují, každý dosažený level každého hráče stojí klan zhruba 4 stříbrné denně!
Příklad : 
Hráč....cena za den
lvl 9.....43AG
lvl 10...47AG
lvl 11...51AG
lvl 12...55AG
 
Pokud Váš hrad bude obsazen, všechny vylepšení klesnou o jednu úroveň.

 

 

 

2.7.8. Fórum řádu
Vedení klanu si může vytvořit vlastní klanové fórum. Na našem obrázku je část přehledného fora pro Vaší inspiraci, nejdůležitější položky jsou jako první, následují méně a méně důležité. Lze přidat další sekci fóra (pole1), přejmenovávat, vymazat, nebo dát práva k viditelnosti (pole2) pouze skupině s administrátorskými právy, takže pro zbytek klanu bude určitá sekce neviditelná (nastavuje vedení klanu). Dále lze zakládat nová vlákna v již vzniklé sekci (pole3) a tyto sekce přejmenovávat (pole4). Vždy je vidět záznam posledního přidaného příspěvku (pole5). Vámi přečtená vlákna mají symbol otevřené obálky (pole6). Pokud se ve vláknu objeví něco nového, symbol se změní na zapečetěnou obálku (pole7), což je pro Vás signál k prostudování sekce. Samotné příspěvky se dají pozměňovat a mazat. Dobře vytvořené a aktualizované fórum může být velkou oporou pro členy klanu a zároveň je vizitkou péče vedení o klan.
 
 
2.7.9. Hromadná zpráva
Můžete posílat zprávy všem členům klanu najednou - pozdravy, tipy na kořist, své úspěchy nebo odpovědi na otázky ostatních atd. Častým nedůležitým zprávám se říká "spam", některé klany s relaxačními hráči spamovat zakazují, jiné klany s aktivními hráči jsou na něm stavění a oživují si jím hru.

 

 

 

2.8. Venkovské sídlo

 

Zde je přehled vylepšení, které můžete aktivovat na 30 dnů za rubíny, nebo pomocí příslušného bonusu za splněné vodítko v misi. Popis se Vám u každého zobrazí po najetí na příslušný obrázek. Pod obrázky vedle cen je uveden počet dnů, po které bude ještě vylepšení fungovat. 
Odměna za práci obdržená pomocí prémiového účtu se nezapočítává do kořisti.
 
 
2.9. Obchod
Místo pro koupi jezdeckého zvířete pro cestování, či turnaj a pořízení společníka. Většinu z nich lze koupit pouze za rubíny, jiné lze při určitých akcích koupit za stříbro a některé lze získat pouze speciálním způsobem, jako je výhra v soutěži apod.
 
Koně jsou nezbytní pro účast na turnajích, mají malý bonus k atributům šance útoku,nebo obrany v různých kombinacích. Každý má jinou úroveň, čím vyšší úroveň, tím lepší vlastnosti. Lze je ale také použít jako cestovní zvíře, při jejich použití je k dispozici cestování za pomocí koně, které zabere méně času, možnost cestování pěšky se již nezobrazí. Zvláštním druhem koní jsou jednorožci a černý blesk, jsou pro cestování daleko vhodnější a pro turnaje skýtají jiné druhy bonusů. Speciálními zvířaty jsou poté černý a hnědý medvěd. Pro cestování ideální, pro turnaje ne moc vhodné, avšak poskytují bonusy k obvyklým soubojům v duelech a misích.
 
Další možností, jak získat další bonusy jsou tzv. pomocníci. Každý z nich je vhodný k jinému účelu, jejich výběr je jen na Vás! Jednorožce, medvědy a společníky lze dostat také za splnění nejčastěji unikátního vodítka! Nemůžete mít dvě stejná zvířata, či společníky. Pokud již vlastníte všechny společníky i zvířata, které lze dostat za unikátní vodítko, budete nadále jako odměnu dostávat pouze části zbroje různé hodnoty a kvality. 
Cokoli z výše zmíněného, co se dá koupit za rubíny nelze prodat!
 
 
Jak zacházet s jezdeckými zvířaty
Modelová situace :
Za splněné unikátní vodítko jsem obdržel bílého jednorožce. Nejprve ho umístím k sobě do stáje. Ve složce "Postava"(pole1) aktivuji položku "Truhla s kořistí" (pole2), přepnu kartu "stáje" (pole3) a mého nového Bílého jednorožce přetáhnu z truhly (pole4) do mých stájí.

 

 

 

Chtěl bych ho začít používat, ale právě používám Černého medvěda. Proto si v sekci "Postava"(pole 5) aktivuji své stáje (pole6), medvěda (pole7) přetáhnu do stájí a poté na jeho místo přemístím jednorožce (pole8).

 

 

V případě, že bych chtěl prodat koně, navštívím tržiště (pole9), přepnu na přehled postavy (pole10) a koně z postavy prodám kterémukoliv obchodníkovi (pole11).

 

 

 

 

2.10. Zprávy 
Pokud Vám přijde jakákoli nová zpráva, uvidíte upozornění v podobě číslice udávající počet nových nepřečtených zpráv (pole1). Po rozkliknutí položky "Zprávy" se vám zobrazí počet zpráv v podsložkách (pole2). Upozornění u zprávy bude trvat, dokud ji nepřečtete, nebo nevymažete. Všechny zprávy mají omezenou dobu uložení, prémiovým účtem tuto dobu zdvojnásobíte. Najednou lze mazat celé stránky zpráv.
 
 
2.10.1. Doručená pošta
Vaše soukromá pošta. Pokud někdo napíše zprávu jen Vám, naleznete ji právě tady. Na tuto zprávu lze odpovědět, nebo ji smazat. V případě, že obsahuje urážky, vulgarismy, či jiný nevhodný obsah, máte možnost ji nahlásit administrátorům hry.
 
2.10.2. Nová zpráva
Pokud chcete někomu konkrétnímu napsat Vy, zde máte možnost. Řádek pro adresáta má pohodlnou funkci automatického doplňování jmen. Předmět zprávy musí obsahovat minimálně jeden znak. Zprávy podporují rozšířené formátování textu pro uživatele s prémiovým účtem. Používat vulgarismy a urážky ve zprávách je zakázáno a bude trestáno dle pravidel hry.
 
2.10.3. Reporty
Výpisy z duelů, válek, výzev, turnajů, misí apod. budu chodit do této složky.
 
2.10.4. Řád
Klanová pošta - dostupné pouze pro členy klanů, skrze tuto sekci uvidíte, co hráči z Vašeho klanu poslali Hromadnou zprávou 2.7.9. Tyto zprávy jsou viditelné pro všechny členy řádu bez výjimky. Zbytečné a časté zprávy jsou považovány za tzv. "spam", neboli nevyžádanou poštu. Klany s relaxačními hráči spam zakazují, klany s aktivními a komunikativními hráči upřednostňují.
 
2.10.5. Odeslané
pokud někomu konkrétnímu pošlete zprávu, bude tu její kopie.
 
 
2.11. Síň Slávy
Jde o dvě tabulky skóre, neboli tabulky HS (High Score) - tabulky hráčů a klanů. Pozice v těchto tabulkách lze uspořádat např. podle počtu soubojů, kořisti atd..
 
2.11.1. Síň slávy hráčů
První položka jste Vy, ukazuje Vám, na kterém místě v HS se nacházíte. Každá strana zobrazuje pouze 100 hráčů najednou, navolit lze ale libovolnou stránku až do počtu 2000tého hráče. Skrze tuto tabulku můžete také vybírat soupeře pro Vaše duely. Po kliknutí na jméno rytíře se Vám zobrazí jeho profil, poté můžete porovnat a odhadnout, zda na protivníka máte. Pokud je hráč v klanu, je u jeho jména v závorce uvedena zkratka jeho klanu. Dohnat hráče na horních pozicích zabere celé roky i za použití rubínů. Podle informací v tabulce lehce zjistíte, zda si svoje místo museli vybojovat, či ne.
Tabulka řadí hráče primárně podle kořisti. Kořist je množství vydělané hotovosti na misích a duelech. 
Do kořisti v HS se nezapočítává :
Stříbro z aktivace prémiového účtu
Stříbro obdržené z dokončené práce
Stříbro obdržené z prodeje čehokoli
Stříbro obdržené jako bonus z vodítek
 
 
2.11.2. Síň slávy řádů
V prvním řádku uvidíte klan, v kterém se nacházíte. Dále je už tabulka, ve které musíte svůj klan najít. I zde se zobrazí max. 100 klanů na stránku. 
 
 
 
2.12. Obchodník s rubíny
Na tomto místě můžete za použití platební karty, paysafecard, mobilu atd. nakoupit rubíny, které můžou úroveň Vaší hry značně vylepšit.
Pro větší počet rubínů se vyplatí platební karta.
 
 
 
3. Menu
V pravém horním rohu je menu s různými funkcemi.
 
 
Prvním tlačítkem zobrazíte pravidla hry.
 
Druhým se nastavuje změna emailové adresy, hesla a detailnější nastavení Zpráv 2.10., taktéž se zde nastavuje zrušení účtu. Čekací doba na zrušení účtu je 7 dní, během této doby můžete zrušení účtu zastavit.
 
Třetím tlačítkem se dostanete na generální fórum hry.
 
Čtvrté tlačítko slouží pro technickou podporu hry BK a kontaktování administrátorů v případě potíží, či dotazů.
 
Poslední páté tlačítko slouží k odhlášení z účtu. Odhlašujte se z účtů, pokud hrajete z veřejných míst, jako jsou internetové kavárny a knihovny, zabráníte tím zneužití Vašeho herního účtu.